Grafické reklamy
Každý registrovaný uživatel v DomaZa muže organizovat a konfigurovat své grafické reklamy.Klikněte na menu,,Moje reklamy‘‘a na podmenu,,Grafické reklamy‘‘.Grafické reklamy jsou bannery, které mají určitou velikost a mohou být statické (JPG, JPEG, PNG) a animované (GIF, SWF). Tyto bannery budou zobrazeny na stránce DomaZa dle vašeho výběru po schválení a aktivace.
Chcete-li přidat grafickou reklamu klikněte na "Přidat Banner".
Bannery by měly mít velikost 160x240 pixelů a ne větší než 64 kb. Podporované formáty banneru jsou: jpg, jpeg, gif, png a swf.
Nejprve vyberte jazyk,na který se bannery budou zobrazovat. Můžete zobrazovat různé bannery v závislosti na jazyku.Pak byste měly zvolit obrázek banneru ze svého počítače stiskem tlačítka "Procházet"," potom zadejte odkaz na stránku, kterou se bude otevírat po kliknutí na banner. Zadejte název banneru, který vám bude pomáhat při organizaci grafických reklam. Jakmile vyplníte údaje, stiskněte tlačítko "Uložit".
Všechny bannery jsou uloženy v tabulce na stránce "Grafické reklamy‘‘.Tabulka má následující pole:
· # -ID čáslo banneru. . Klikněte na titul sloupku, abyste seřadili bannery podle ID. Zadejte číslo a klepněte na tlačítko Hledat pro vyhledání banneru obsahující toto číslo ve své ID.
· Jméno – jméno banneru, který jste zadali při jeho přidání. Klikněte na titul sloupku, abyste seřadili bannery podle jména.Zadejte název a klepněte na tlačítko Hledat.
· URL Adresa - odkaz na stránku, kterou se otevře, když kliknete na banner. Klikněte na titul sloupku, abyste seřadili bannery podle URL Adresu. .Zadejte stránku a klepněte na tlačítko Hledat.
· Jayzk - jazyk, který jste vybrali, při přidani banneru. Klikněte na titul sloupku, abyste seřadili bannery podle jayzku. Vyberte jazyk z rozbalovací nabídky nad sloupku, abyste mohli filtrovat bannery dle jazyku.
· Přehled - kliknutím na ikonu se zobrazí okno, ve kterém se zobrazí banner.
· Úprav - pro úpravu nastavení banneru, klikněte na ikonu.
· Status - zobrazuje aktuální stav banneru. Stav banneru může být "Schválení", "Neschválení" a "Zakázání". Vyberte Status z rozbalovací nabídky nad sloupku, abyste mohli filtrovat bannery dle stavu.