Žádosti
V podčásti Požadavka klientů, si můžete prohlédnout všech objednávek svých zákazníků.
# - Číslo žádosti. - Klikněte na něj pro úpravu informace. Klikněte na titul sloupku,abyste seřadili žádosti podle ID. Zadejte číslo a klepněte na tlačítko Hledat,abyste mohli hledat žádosti, kteří mají tohle číslo ve svém ID.
Datum - -zobrazuje datum podání žádosty. Klikněte na titul sloupku,abyste seřadili žádosti podle datumu. Pokud chcete vidět žádosti ,registrované v určitou dobu, zadejte počáteční a koneční datum období do pole nad titulu sloupku.
Jméno - Jméno klienta,podal žádosti. Klikněte na titul sloupku, abyste seřadili klientů podle názvu.
Přijmení – Přijmení klienta, podal žádosti. Klikněte na titul sloupku, abyste seřadili klientů podle přijmení. Zadejte název a klepněte na tlačítko Hledat pro vyhledání zákazníka s takovým přijmením.
E-mail – Email klienta, podal žádosti. Klikněte na titul sloupku, abyste seřadili klientů podle e-mailu.
ID majetku - Zde můžete prohlédnout ID číslo majetku, pro který byla zádost podána.klikněte na něj a otevře se stránka tohoto majetku.Klikněte na titul sloupku, abyste seřadili nemovitosti podle ID.
Status - Zobrazuje stav vaší žádosti - nepřečtená, aktuální, budoucí, archiv, smazaná (musi se odstranit).Klikněte na titul sloupku, abyste seřadili zádosti dle stavu.
Webová stránka - zde si můžete prohlédnout, místo podání žádosti- ze svého osobního webu nebo z některý doménách na DomaZa.
Odeslat obchodním partnerům - Pokud chcete zaslat jiný zákazník svému partnera, klikněte na ikonu/ označení(nefunkční volba)
Zobrazení - Po klepnutí na tlačítko Zobrazit se otevře nová stránka, kde si můžete prohlednout všechny podrobnosti o dané žádosti – datum poptavky, ID číslo objektu a jeho fotku, podrobné informace o klientovi, a také jeho dotazy a připomínky.