30.07.2015 | 17:21
Otázka:Jakou výhodu mi dáva Domaza.cz?
Odpověď: Výhody, které Vám umožňuje realitní portál Domaza.cz je hodně. Nejdůležitější z nich jsou:
1. Můžete zdarma publikovat nemovitosti ne jen v Česku a v Evropě, ale po celém světě, ve všech jazycích, což znamená, že Váše nabídky uvidí mnohem více potenciálních zákazníků a pravděpodobnost prodeje nebo pronájmu je mnohem větší.Toto se děje automaticky, hned jak zveřejníte svojí nemovitost. Například: pokud zveřejníte nemovitost v Domaza.cz, se automaticky zobrazí na Domaza.ru v ruštině,což znamená,že jste již přilákaly i ruské klienty.
2. Každý registrovaný uživatel v Domaza.cz obdrží vlastní profesionální realitní webovou stránku zdarma - mysite.domaza.com. Navíc můžete použít vlastní jméno mysite.com a mít office e-maily typu office@mysite.com!
3. Pokud jste realitní kancelář, budete moci publikovat a inzerovat profily svých makléřů,také najít partnery z celého světa,které budou moci nabízet Vaše nemovitosti na místních trzích,tak jako Vy můžete nabízet jejích nemovitosti na lokálním trhu.Například:Vy uzavíráte partnerskou smlouvu s agenturou z Ruska,kterou jste našli v Domaza.cz. Od této chvíle, tato agentura Vám může posílat potenciální zákazníky z Ruska,a ona bude získávat Vámi poskytnuté provize při realizace prodeje.
Otázka: Kolik nemovitostí můžu publikovat zdarma?
Odpověď: Můžete publikovat až 1 nemovitost zdarma. Pokud chcete publikovat víc, pak musíte mít Advanced DPanel - ovládací panel.
Otázka: Proč mám zveřejňovat více než 1 nemovitost?
Odpověď: Pokud jste velká realitní kancelář,to znamená,že nabízite mnoho nemovitosti různého typů. Čím více nemovitostí máte,tím je větší možnost,že se s Vámi zákazník spojí a zrealizuje prodej.Například,pokud máte 2 reklamní bilboardy v daném městě a dalších 200 po celé ČR, v druhém případě, uvidí Vaší reklamu mnohem více lidí a pravděpodobnost realizace prodeje bude vyšší.
Otázka: Já již mám webovou stránku,proč mám mít další v Domaza?
Odpověď: Vaše webová stránka slouží jako reklamní billboard,kde zveřejňujete Vaše nemovitosti.S další www stránkou,bude reklamných bilboardů více,tzn. pravděpodobnost, že Vaše reklama osloví více zákazníků a tím bude možnost realizace prodejevyšší.
Otázka: Já už mám publikované nemovitosti v Domaza.cz, ale chci publikovat víc,jaké příležitosti pro reklamu mám?
Odpověď: Máte tři základní možnosti reklamy:
1.Banner reklama - můžete inzerovat svůj majetek či svou firmu (svojí www stránku) prostřednictvím grafického banneru, který se bude zobrazovat na každé stránce v Domaza.cz Tímto spůsobem, každý návštěvník uvidí Vaší nabídku. A ne jen to,bude to dobrá reklama pro Vás a Vaší Obchodní značku,a to Vás utvrdí jako seriózní firmu na trhu.
2.Top nemovitost na první stránce – Můžete publikovat top nemovitost na první stránce a mít maximální vizualizací Vaší nabídky .Proto musíte mít Platinový nebo Zlatý plán.Platina zaručuje vždy zobrazení na první stránce. Zatímco zlato se zobrazuje jen v případě, když počet nemovitosti z plánu Platina, jsou nedostateční.
3.Váše nemovitosti se přednostně ukazují při hledání dle lokací.Proto musíte mít Platinový,Zlatý nebo Stříbrný plán.Například:pokud máte nemovitost v Praze a koupíte si Stříbrný plán, tak Váše nabídka se bude přednostně zobtazovat ve vyhledávače, ale až po nabídkách, který mají Platinový nebo Zlatý plán.
Dozvědět se můžete více na: http://www.domaza.cz/reklama/.
Otázka: Pokud mám nemovitost z plánu Platina,bude se mi zobrazovat na první stránce?
Odpověď: Ano,vždy bude na první stránce před všemi ostatními.
Otázka: Pokud mám nemovitost z plánu Zlato,bude se mi ukazovat na první stránce?
Odpověď:Pokud není žádná nabídka z plánu Platina nebo počet je menší než 24, tak Vaše nemovitost se bude ukazovat na první stránce. Pokud však je hodně nemovitosti s plánu Zlato, pak Vaše nemovitost se bude zobrazovat náhodně při každém načtení stránky.
Otázka: Pokud mám nemovitost z plánu Stříbro, bude se zobrazovat na první stránce?
Odpověď: Ne, Vaše nemovitost se nebude zobrazovat na první stránce Domaza.cz, ale bude mít prioritu při hledání dle lokace.
Otázka: Pokud si objednám plánu Stříbro, a nejsou žádné nemovitosti s Platina a Zlato,bude moji nabídka první pří hledání dle lokace?
Odpověď: Ano,Vaši nabídka se bude přednostně zobrazovat do chvíle, než se neobjeví nabídka z vyššího plánu.
Otázka: Kolík je maximálních pozic pro banner reklamu v Domaza.cz?
Odpověď: Maximálních pozic je 10 a jsou zobrazeny na pravé straně každé stránky webu.
Otázka: Pokud nejsou žádné reklamy a já objednám levnější reklamní pozicí,například číslo 9, kde se bude zobrazovat moje reklama?
Odpověď: Do chvíle,kdy není zaplacená vyšší pozice, Vaše reklama se bude zobrazovat v horní části. Nicméně, mějte ale na paměti, že se to může rychle změnit a Vaše reklama během pár dnů může jít na nižší pozici.
Otázka: Chci zakoupit bannerové reklamy a vidím, že požadovaná pozice je 100% volná. Kolik zobrazení budu mít pokud zaplatím 25% nebo 50%?
Odpověď: Pokud si koupíte 25% nebo 50% z dané položky a v tuto chvili nejsou žadní další inzeranti, Vaše reklama se bude zobrazovat na 100%. Bude to do chvíle,než někdo jiný nezačne také inzerovat na stejnou pozici, pak se Vaše reklama začne zobrazovat 25 % respektive nebo 50% z načtených stránek.
Otázka: Všechny reklamní bannery jsou obsazené,jakou mám možnost inzerovat?
Odpověď: Reklamní pozice jsou omezeny a abyste mohli inzerovat, musí se uvolnit nějaká pozice. Další možnost je aktivovat plánu Platina,Zlato nebo Stříbro.
Otázka: Nahrávání nemovitostí je velmi pomalé a já chci vložit více nabídek. Co mám dělat?
Odpověď: Nahrávání nemovitostí se děje pomocí API. Pokud v současné době není k dispozici, můžeme vám pomoct, když náš odborník nahraje vámi vybrané nemovitosti.
Otázka: Mám zájem o bannerovou reklamu a chci koupit 100% pozice,kolík zobrazení budu mít pro konkrétní stránku?
Odpověď: U některých stránek, jako je www.domaza.ru, si můžete prohlédnout statistiky imprese čítače, nacházející sev dolní části stránky. Pokud stránka nemá takovou statistiku, naši odborníci jsou připravení Vám jiposkytnout.
Otázka: Jaký počet kliknutí budu mít na konkrétní banner pozici? Budu mít garance v počtu kliknutí?
Odpověď: Počet kliknutí záleží na vzhledu vašeho banneru. Pokud budete inzerovat něco zajímavého, pak budete mít větší počet kliknutí. Pří stejném počtu zobrazení, má atraktivnější banner dvakrát větší počet kliknutí.
30.07.2015 | 17:21
30.07.2015 | 17:12
30.07.2015 | 17:10
01.08.2013 | 10:20
05.06.2013 | 13:25
05.06.2013 | 13:22
03.06.2013 | 11:11
03.06.2013 | 11:07
03.06.2013 | 10:22
03.06.2013 | 10:21
13.05.2013 | 11:32
13.05.2013 | 11:31
13.05.2013 | 11:31
13.05.2013 | 11:31
20.12.2012 | 17:16
20.12.2012 | 17:16
20.12.2012 | 17:15
20.12.2012 | 17:11
20.12.2012 | 17:11
20.12.2012 | 17:11
©2008-2024 "Domaza" s.r.o. Datum poslední aktualizace 26/04/2024